нещо като нищо

август 21, 2006

slow moves

Filed under: random rants — by shaio @ 11:05 am

my moves are slow /x2/

всичките надежди за спокоен първи ден на работа, се процедиха като рядка кал между пръстите ми.

калинката в ъгъла на монитора ми, отвръща на втренченият ми поглед злорадо.

трябва да се събера и мобилизирам.

въпреки нежеланието да го направя.

искам да се разтворя като шепа прах във вода.

да ме понесе вятъра.

по пътищата.

да се заплитам из косата ти и да галя страните ти.

стените ме подтискат все повече.

дали всеки миг сред природата, ме прави все по-клаустрофобичен?

саундтракът на този ден ще бъде осигурен от jose gonzales и gabriel rios.

i’m a ghostboy.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

