нещо като нищо

ноември 1, 2006

and i’m feeling good

Filed under: happy thoughts — by shaio @ 11:16 am

michel buble ме събуди с парчето ‘feeling good’. може би на това се дължи и следващият час. миене на зъби съпроводено с поклащане на задника. кратка борба с ужасната шапка /откривам благотворителен фонд ‘шапка за шай’, щото аз сам скоро няма да си взема нещо читаво/, в която пострадаха два от пръстите ми – скъсан ластик, който ме перна и едно мънисто което ме прасна неочаквано. после обличане, и към гаража! помпане на гуми /дох/, леко регулиране на спирачките и скачам на велосипеда. тук започва мърморенето. защо дявол да го вземе лозенец трябва да бъде толкова бабунест квартал. и защо дявол да го вземе офисът на селинет, трябва да е точно на върха на една такава бабуна. нейсе, платих нетя и се засилих ту дъ офис. а! щях да забравя, че докато катерех, един типяга с кола ми направи път (: отби, изчака ме да мина и тогава си продължи. супер ^_^ та после през ‘кучешкият парк’ /хъм, там съм се учил да карам колело читаво/, ндк на културата, витошка /пешеходците са по-опасни и от колите :нинджа:/ и на работа.

студеният въздух навън някак действа освежаващо. а слънцето се усмихва едно хубаво такова. и ми е адски влюбено и усмихнато. ^.^’

дано денят продължи все тъй.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

