нещо като нищо

юни 12, 2007

морско

Filed under: random rants — by shaio @ 10:41 am

мамка му и море. безгрижието, свободата и спокойствието което носи през лятото е толкова притегателно, че се просмуква дълбоко в мозъка ми и не ми дава мира. пък и тийзърът от миналата седмица, допълнително ме човърка.

днес велосипедирайки към офиса, имах чувството че карам по плажа. въздухът беше топъл, миришеше на някакви неща, които никак не са морски, но в изкривеното ми вече съзнание като изляза навън и ме лъхне вятъра и си казвам: бах, как мирише на море…

та морско ми е таковата, и ми се ще да се замъкнем за седмица-две. мисля че кефът да си мърдаш небрежно пръстите на краката, докато се риеш в пясъка, е безумно голям.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

