нещо като нищо

октомври 17, 2007

random

Filed under: untitled — by shaio @ 2:08 pm

ако не забравя, ще си купя енергоспестяващи крушки. в момента слушам нова генерация. ужасно много ги харесвам. стомаха ме боли, но вече нямам температура. трябва да си взема и шампоан. бебешкият „no tears“ люти. мога ли да ги осъдя? аз ще мълча, ти ще мълчиш, а вълк в гърдите ни вие. студеното време е гадно. въпреки че си разнасям фед-а от няколко дни с мен, не съм направил нито един кадър. студено ми е на ръцете. саксиеният ми чемшир расте, папируса не особено. купих си 6 ябълки. празен поглед приятелски, иска теб в ръката си. страх ме е от себе си, когато загубя мечтите си. ще вземат да изберат хилъри. жалко. а гор си има нобел. навън е измамно слънчево. вътре вали. страх се казваш в очите ми, страх се казваш по пътя ми.

има 1 коментар »

  1. Шайху луди басисе, прекаляваш с НГ, чини ми се.🙂

    Коментар от An — февруари 26, 2008 @ 1:27 am |Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

