нещо като нищо

август 19, 2008

infused insomnia

Filed under: music,random rants — by shaio @ 10:42 am

Няколко луди дни, почти без сън. Белите стени на офиса, докато все още имам пясък в косата.

Нося умората в торбите под очите ми. (мисля че ти ми го каза… не помня, но нейсе, хубаво е)

Гласът ми е все още тип Бари Уайт. След UK Apache, Pendulum и ADF май е обяснимо.

Пуска ми се хвърчило. Правят ми се хвърчила.

Shai Hulud Tuesday 19 August 2008 11:36:51
spi mi se, piq 4ai, okoto mi e 4erveno, opitvam se da rabotq

Скоро ще пиша още. Пише ми се.

И… отдавна не съм оставял по един два реда, които само ти можеш да прочетеш… Ъхъ…

има 1 коментар »

  1. Ами хайде да отмъкнем малко плат за парашути и да ти поправим Фърчилото!

    Коментар от Валя — август 19, 2008 @ 11:39 am |Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

