нещо като нищо

май 17, 2010

in other news

Filed under: random rants — by shaio @ 6:57 pm

– все още съм жив (уви)
– напуснах работа (свободно време – йей, пари – ней)
– започнах да тичам (да, и на мен ми е трудно да повярвам)
– уча за изпити (мозъкът ми е мухлясал и не помня)
– готвя често (йей), но понякога не ми се получава (ней)
– ръчкам си хвърчилата (йей), ама нещо няма качествен вятър (ней)

Относно тичането – харесах си програмата C25K (Couch to 5 kilometers), подходяща за хора които хич не са във форма. Въпреки, че започва с 20 минути повторение на 60 секунди тичане и 90 секунди ходене (уж щадящо), на третото тичане вече дишах като Вейдър, а четвъртото беше около 30-тина секунди с 3 минути ходене след това. Все пак, съм твърдо решен и няма да се предам лесно.

Едното хвърчило все още не е летяло (липса на вятър), а за другото ще ми се наложи да се сборя с шевната машина (липса на платна), но ще им дойде времето. Сега мисля да си направя едно малко и без това няма какво да правя таз вечер, хъхъ.

Туйто. Quite uneventful actually.

има 1 коментар »

  1. Някой път трябва да пробваш вятъра край Ветрен =D A туй със спорта е много хубаво, само трябва постоянство, и аз почнах да влизам във форма, ама само пустата бира и цигари още не мога да откажа =(((

    Коментар от didakius — май 27, 2010 @ 12:55 am |Отговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

