нещо като нищо

февруари 9, 2011

специален ден, уж

Filed under: music,random rants — by shaio @ 5:08 pm

i'm blurry today

Разконцентрира ме топлото. Започнах да мисля за пътуване, за дълги вечери и много звезди. Огън и усмивки. Пък дори и сега да нося къси панталони, има още време до вечерите на открито.

Щуравите дни минаха, котката вече е добре, благодаря искрено на отзовалите се. Сесията също е преборена. Между другото:

Rada doing maths

котките са добри математици (и камилите също)

Гледам да нещоправя. Хубаво е да си намираш занимавки. Боря сега едни акварели. Не ми се получава никак, но ще упорствам още малко. Може и да кача нещо, ако направя нещо приемливо.

Снима ми се, но трябва да си преборя мързела и да си пренастроя малко мозъка. Ще се опитам да бъда малко по-активен и тук. По-скоро на себе си го пиша това, да мога да се подсещам.

Равносметките са глупава работа или пък аз съм глупав да ги правя, така че по-скоро не благодаря. Бих пил една бира.

Тая група е една от моите много любими и често я слушам. Ето ви една песен, ама не очевидната за днес от албума, ами най-любимата ми от него. Transformation – Trip

До петък, за когато ще спретна един youtube friday.

8 mentally, otherwise 28

8 mentally, otherwise 28

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

